Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-04-2016, 03:25 PM
Asmodians
  • Rank: Soldier
Default Re: Merciless Army-Elyos

hello i would like to join im starting on the server soon and was wondering if you might know what class would be needed in legion/groups
Old 05-04-2016, 06:18 PM
Elyos

Hello, sorry for the delayed message, the forum wouldn't let me log.
At the moment the priority would be glads/clerics. Then sins.
Old 06-04-2016, 04:50 AM
Elyos

How is Elyos side on BR nowadays? I remember starting on BR, but gave up because most people did not speak English.
I then went to KR but during US evening times no one runs anything. All the IS and EB groups are during the US workday.
So now I'm trying to find a good server that is populated during US evening times.
Old 06-11-2016, 06:34 AM
Elyos
  • Rank: Officer

Buenas,soy un jugador que viene del lineage 2,alli tengo un sigel phoenix knight pero me aburre estar haciendo todo el rato lo mismo,asi que vengo al Aion,no es la primera vez que juego,habia tenido un templario elio en el server EU pero lo deje al nivel 35 por aburrirme y jugar solo.

Ahora voy a jugar con un gladiador elios pero en estos servers,en los EU necesitas comprar paquetes de oro para poder vender y es una mierda. Asi que vengo al NA porque hay mas libertad.

In game me llamare Ximinet,sere gladiador y empezare de 0 asi que tener paciencia si la cago un poco...

Last edited by Ximinetti - Kahrun; 06-13-2016 at 03:59 AM.
Old 06-13-2016, 04:00 AM
Elyos
  • Rank: Officer

Buenas,al final he borrado el gladiador y sere pistolero (gunslinger)

Thread Tools
Display Modes

All times are GMT -8. The time now is 04:06 AM.